Klantenservice

Hier vind je allerlei informatie over Heatsupply. Nog vragen? Stel ze gerust via de mail of (nog sneller) via Facebook Messenger.

Verzending

Op werkdagen voor 16.00u besteld? Na ontvangst van je betaling streven wij ernaar om je bestelling binnen 1 dag (dus de volgende dag al) te laten bezorgen. Dit geldt voor bezorgadressen in Nederland en België. In de rest van Europa duurt het langer. Bij elke bestelling ontvangt u een Track & Trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Wij bezorgen met Post NL door heel Nederland en België. De vaste verzendkosten voor Nederland zijn €5,95. Buiten Nederland gelden verschillende tarieven, welke verschijnen bij selectie van land van bestemming. Bestellingen naar Nederlandse, Belgische en Duitse adressen worden kosteloos bezorgd voor orders boven €100,-. Voor de meeste internationale bestellingen is deze grens €150,- met een enkele uitzonderingen voor landen in Europa en landen buiten Europa. Daarvoor is de grens €200.

Voor levering binnen Nederland en België wordt gebruik gemaakt van Post NL die zelf de bezorgroute en bezorgtijd bepaald. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.

Afhalen?

Heb je gekozen voor de verzendmethode ‘afhalen’ dan mag je jouw bestelling komen afhalen op het volgende adres:

Heatsupply
Waardjesweg 69
5725 TB Asten
Nederland

Betaalmethoden

Heatsupply biedt u verschillende betaalmogelijkheden, waaronder iDeal, Bancontact/MisterCash en Paypal. U kunt de gewenste betaalmethoden selecteren tijdens de checkout.

Retourneren

Niet helemaal tevreden of spijt van je aankoop? Dat kan gebeuren. Bij ons bestaat de mogelijkheid artikelen, mits ongeopend, onbeschadigd en binnen 14 dagen, terug te sturen. Voeg het retourformulier (hier direct te downloaden) toe aan het pakket dat je retourneert en zorg dat de producten voldoende beschermd zijn.

Klacht? Vertel het ons.

Heeft u een klacht, mail ons dan gerust via mail@heatsupply.nl of benader ons via Facebook messenger of Instagram. We doen er alles aan om problemen naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.