Order €50 OR MORE and get FREE SHIPPING to The Netherlands, Belgium & Germany
Order for €50 OR MORE and get FREE SHIPPING to The Netherlands, Germany & Belgium
Safely Pay with iDeal, Paypal, Creditcard, Bancontact / Mister Cash and many more.

Hoe doet het Hot Ones team research naar hun gasten?

Hoe doet het Hot Ones team research naar hun gasten?
16 september 2020 Stan - Heatsupply
In Weetjes
hoe doet hot ones research naar hun gasten

Hot Ones staat natuurlijk bekend om de geniale twist die ze geven aan ‘saaie’ interviews door hot sauces te gebruiken en daardoor de celebrities tot het uiterste te drijven, maar ook de vragen die door Sean Evans gesteld worden tijdens het interview worden altijd zeer geprezen. Niet alleen door kijkers, maar ook door de celebrities zelf. Daar moet veel tijd aan research in gestoken worden door een gigantisch team zou je zeggen, maar in een interview met Drew Barrymore (pas ook nog in Hot Ones geweest) geeft hij aan hoe het team van ‘maar’ 3 personen de research doet.

Hot Ones research

Wanneer het team weet dat over een week een bepaalde gast komt, dan gaat het team van 3 personen bestaand uit Sean Evans zelf, show-bedenker Chris Schonberger en Gavin (broertje van Sean) taken verdelen. De ene gaat zich bijvoorbeeld volledig storten op de podcasts en YouTube interviews, de ander op interviews in magazines of boeken enzovoorts. Daar gaat natuurlijk heel veel tijd in zitten, maar zo komt het team nagenoeg alles te weten over de gast.

In de loop der tijd hebben ze daar natuurlijk wat handigheidjes in ontwikkeld en daarin zijn vooral de regionale krantjes waar de gasten vandaan komen belangrijk. Die weten namelijk vaak wat meer over de gasten of kijken er anders tegenaan dan nationale media.

Lichaamstaal

Een interessant aspect dat Sean Evans noemt is dat hij heel erg op lichaamstaal let als hij naar interviews met toekomstige gasten kijkt. Hij geeft aan dat hij soms ziet dat een interviewer een goede vraag stelt en dat de gast er postitief of interessant op reageert, maar vervolgens doorschakelt naar een heel ander onderwerp. Alsof Sean een gemiste kans van de interviewer herkent. Dat gebruikt hij vervolgens graag bij het Hot Ones interview door er wél verder op in te gaan. Heel slim Sean!

Interessant materiaal zo’n ‘kijkje achter de schermen’ bij de research van Hot Ones. En omdat we zo’n fan zijn van Sean Evans en de research die hij en zijn team doen hebben we onderstaande video voor je klaar staan. Non-stop gasten die onder de indruk van zijn vragen zijn. Enjoy!

Comments (0)

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*